Klachten en garantie

Klachten…?

Heb je een klacht? Die lossen we het liefst zo snel mogelijk samen met je op!

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening, zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht per e-mail, telefoon of post aan ons kenbaar te maken. Hier leren wij van en kunnen daarmee onze service verbeteren!

Wij bekijken de klacht en streven er naar deze naar tevredenheid op te lossen. In elk geval krijg je binnen 3 werkdagen een antwoord van ons.

Garantie bepalingen van onze producten

Wij bieden 1 jaar fabrieksgarantie op onze producten en 2-5 jaar garantie op UV-degradatie (zie onder). Dit is garantie dat onze producten voldoen waarvoor ze gemaakt zijn en welke geldig is bij normaal gebruik van onze producten. Een product mag bijvoorbeeld geen gebrek vertonen bij levering, scheuren bij normaal gebruik of kleurverschillen vertonen bij ontvangst.

U krijgt van ons maar liefst 5 jaar garantie op UV-degradatie op de standaard producten. Dit houdt in dat het doek ook na 5 jaar nog dezelfde bescherming geeft tegen de schadelijke UV-straling. Op het maatwerk bieden we een garantie van 2- 5 jaar, afhankelijk van de doeksoort.

Wij garanderen dat wij deugdelijke producten leveren die aan alle overheidsvoorschriften voldoen.

Wij nemen helaas geen aansprakelijkheid op ons in onderstaande gevallen:

  • Als het defect of de slijtage kennelijk het gevolg is van nalatig onderhoud, of als deze slijtage als normaal kan worden beschouwd.
  • Er veranderingen in of aan de geleverde zaak zijn aangebracht door derden
  • Bij materiële en constructieve gebreken die niet door ZONZ sunsails of producent zijn veroorzaakt
  • Bij gebreken die ontstaan zijn door niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik (zoals het niet te werk gaan volgens de bijbehorende gebruiksaanwijzing)
  • Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid
  • Door foutieve montage niet door ZONZ sunsails, of in opdracht van ZONZ sunsails, uitgevoerd (bijv. installatie door koper of derden)
  • Voor schade ontstaan als gevolg van vandalisme in de breedste zin
  • Bij van buiten komend onheil (zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc)
  • Als koper ZONZ sunsails niet tijdig plaats, gelegenheid of tijd geeft voor onderzoek en herstel van het gebrek
  • Als koper in gebreke blijft en niet aan zijn/haar verplichtingen voldoet.