Menu
EUR

Klantenservice

Vind uw antwoord snel en gemakkelijk op onze klantenservice pagina.

Veelgestelde vragen

Bestellen & betalen
Hoe werkt het bestellen van producten?

In onze webshop kun je alle producten direct bestellen en betalen. Er wordt duidelijk aangegeven in welke stap van het bestelproces je je bevindt. Soms loopt er een kortingsactie, waarvan je dan een actiecode van ons hebt ontvangen. Alleen dan kun je deze invullen in het veld kortingscode tijdens het bestelproces. De korting wordt direct verrekend. Houdt onze Facebookpagina in de gaten voor acties en kortingen!

Na bestelling ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail. Mocht je deze onverhoopt niet ontvangen; laat het ons weten door een e-mail te sturen naar [email protected].

Bestel hier direct een standaard product in onze webshop.

Maatwerk bestellen
Zit er geen passend standaard product voor je bij en wil je graag een schaduwdoek op maat laten maken? Dat kan! Ga naar onze maatwerkpagina en maak je keuze. Stap voor stap leiden we je door onze maatwerk product-configurator. Je kunt in de laatste stap je maatwerk direct bestellen en betalen.

Mocht je onzeker zijn, of je wel de juiste keuze hebt gemaakt, dan kan je het maatwerkformulier downloaden en voorzien van opmerkingen naar ons mailen: [email protected]. Wij kijken er dan naar en geven je feedback.
Maatwerk heeft een levertijd van 3-4 weken en dient vooruit betaald te worden.

 

Op welke manieren kan ik betalen?

In onze webshop kan je direct veilig betalen met iDeal via internetbankieren bij je eigen bank, met CreditCard, via bankoverschrijving, met PayPal of via Bancontact/MisterCash (Belgie).

Alleen met Riverty -eerst zien, dan betalen – kan je achteraf betalen via online acceptgiro. Riverty is niet mogelijk bij een maatwerk bestelling. Riverty voert voor ZONZ sunsails het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je na aankoop een digitale factuur van Riverty via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Riverty een gegevenscontrole uit. Rivertyhanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Kijk hier voor meer informatie over Riverty.

Met PayPal kan je wereldwijd bij ons online betalen. Kijk hier voor meer informatie over PayPal.

Alle bestellingen dienen VOORUIT BETAALD te worden. Uitzonderingen hierop:

Als je kiest voor Riverty, waarbij je achteraf via online acceptgiro kunt betalen.
Installatie-opdrachten B2B en kinderdagverblijven; 14 dagen na montage datum
Onze bankgegevens:

IBAN: NL38RABO0148970419

BIC code: RABONL2U

Je kunt bij ons direct in de webshop veilig betalen via MULTISAFEPAY waarbij je kunt kiezen uit:

iDeal, Creditcard, bankoverboeking of Bancontact/Mister Cash (België). De betrouwbare provider Multisafepay handelt de transactie af; zie hier voor meer informatie over Multisafepay.

Levering & retournering
Levering

Verzending naar Nederland of België: NU TIJDELIJK GEEN VERZENDKOSTEN voor verzending binnen Nederland en naar België bij bestellingen vanaf € 25. Bestel je voor minder dan € 25,- dan brengen wij € 7,50 aan verzendkosten in rekening voor verzending naar Nederland en België. De verzending van onze doeksamples is kosteloos.

Wij versturen wereldwijd! Vraag ons naar de verzendkosten voor alle andere landen. Voor bijv. een pakket naar Curaçao tot 10kg betaal je € 40.

Je kunt in het bestelproces kiezen uit diverse bezorgopties; aflevering thuis, elders of bij een pakketpunt.

Binnen 1-3 werkdagen heb je je bestelling van een standaard product in huis. Bij grote drukte in het hoogseizoen kan de levertijd echter enkele dagen langer bedragen. Wij sturen altijd een e-mail indien het verzendproces langer duurt. Maatwerk heeft een levertijd van 2-3 weken.

Wij werken voor de verzending met betrouwbare partners als PostNL Pakketservice, DHL, DPD of GLS. Als je op het moment van aflevering niet thuis bent wordt het pakket (indien mogelijk) afgeleverd bij de buren en ontvang je daarvan bericht. Na de 2e mislukte afleverpoging (PostNL doet nog maar 1 poging) wordt het pakket afgegeven bij het plaatselijke pakketpunt. Ook hiervan ontvang je een bericht.

Controleer het product bij ontvangst op eventuele schade. Wij verpakken onze producten met zorg, maar soms kan de verpakking tijdens transport onverhoopt beschadigd raken. Klopt er iets niet laat het ons dan z.s.m. weten door een e-mail te sturen naar [email protected].

Heb je nog vragen over de verzending van je ZONZ product? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of bel ons op 055-2021972.

 

Wat is jullie levertijd?

Standaard producten die op voorraad zijn worden na 1-3 werkdagen geleverd.

  • Palen hebben een levertijd van +/- 2 weken.
  • Maatwerk heeft een langere levertijd van 3-4 weken.

Indien een product niet op voorraad is, krijg je hiervan een melding.

 

Beschikbaarheid en levertijd

Gedurende het zomerseizoen hebben we 99% van de producten op voorraad. De levertijd bedraagt dan 1-3 werkdagen. Mochten we je bestelde product toch net even niet op voorraad hebben, dan hebben we dit meestal binnen 5 werkdagen weer beschikbaar.
Naarmate het zomerseizoen vordert, kan het zijn dat bepaalde producten uit voorraad raken. Dit staat dan bij het betreffende product in onze webshop vermeld. Sommige producten kunnen dan alsnog nabesteld worden.

Wat zijn de verzendkosten?

NU TIJDELIJK GEEN VERZENDKOSTEN voor verzending binnen Nederland en naar België bij bestellingen vanaf € 25. Bestel je voor minder dan € 25,- dan brengen wij € 7,50 aan verzendkosten in rekening voor verzending naar Nederland en België. De verzending van onze doeksamples is gratis.

Uitzondering hierop -waarvoor je € 89 verzendkosten betaald- zijn:

  • Robinia houten palen
  • Umbrosa aluminium palen
  • Nesling Prosail afdak

Wij versturen wereldwijd! Voor de rest van Europa betaal je € 29. Vraag ons naar de verzendkosten voor alle andere landen. Voor bijv. een pakket naar Curacao tot 10kg betaal je € 40.

Kan ik producten retourneren?

Retourneren

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je aankoop, dan kun je het (zonder beschadigingen, schoon en bij voorkeur in originele verpakking) BINNEN 30 DAGEN na ontvangst retour sturen naar onderstaand adres.

Download hier het retourformulier en sluit deze compleet ingevuld bij.

ZONZ

Zonnehoeve 4

7325 AB Apeldoorn

Frankeer je zending met een pakketzegel van PostNL. Informeer ons a.u.b. van te voren dat je het product retour stuurt. Je kunt je retour ook online aanmelden.

Het product kan geruild worden of we storten het aankoopbedrag terug. Dit zal dan binnen +/- 7 werkdagen na ontvangst van de retourzending overgemaakt worden.

Garantie & onderhoud
Welke garantie bieden jullie?

Wij bieden 1 jaar fabrieksgarantie op onze producten en 2-5 jaar garantie op UV-degradatie (zie onder). Dit is garantie dat onze producten voldoen waarvoor ze gemaakt zijn en welke geldig is bij normaal gebruik van onze producten. Een product mag bijvoorbeeld geen gebrek vertonen bij levering, scheuren bij normaal gebruik of kleurverschillen vertonen bij ontvangst.

Je krijgt van ons maar liefst 5 jaar garantie op UV-degradatie op de standaard producten. Dit houdt in dat het doek ook na 5 jaar nog dezelfde bescherming geeft tegen de schadelijke UV-straling. Op het maatwerk bieden we een garantie van 2- 5 jaar, afhankelijk van de doeksoort.

Wij garanderen dat wij deugdelijke producten leveren die aan alle overheidsvoorschriften voldoen.

Wij nemen helaas geen aansprakelijkheid op ons in onderstaande gevallen:

  • Als het defect of de slijtage kennelijk het gevolg is van nalatig onderhoud, of als deze slijtage als normaal kan worden beschouwd;
  • Er veranderingen in of aan de geleverde zaak zijn aangebracht door derden;
  • Bij materiële en constructieve gebreken die niet door ZONZ sunsails of producent zijn veroorzaakt;
  • Bij gebreken die ontstaan zijn door niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik (zoals het niet te werk gaan volgens de bijbehorende gebruiksaanwijzing);
  • Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid;
  • Door foutieve montage niet door ZONZ sunsails, of in opdracht van ZONZ sunsails, uitgevoerd (bijv. installatie door koper of derden);
  • Voor schade ontstaan als gevolg van vandalisme in de breedste zin;
  • Bij van buiten komend onheil (zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc);
  • Als koper ZONZ sunsails niet tijdig plaats, gelegenheid of tijd geeft voor onderzoek en herstel van het gebrek;
  • Als koper in gebreke blijft en niet aan zijn/haar verplichtingen voldoet.
Hoe onderhoud ik mijn schaduwdoek?

Uiteraard wil je zo lang mogelijk gebruik maken van je schaduwdoek, zonnezeil, harmonicadoek of wind-/privacydoek. Daarom hebben wij een artikel geschreven hoe jij jouw schaduwdoek het beste kan gebruiken, schoonmaken en bewaren. Lees het artikel hier

Heb je een klacht?

Die lossen we het liefst zo snel mogelijk samen met je op! Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening, zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht per e-mail, telefoon of post aan ons kenbaar te maken. Hier leren wij van en kunnen daarmee onze service verbeteren!

Wij bekijken de klacht en streven er naar deze naar tevredenheid op te lossen. In elk geval krijg je binnen 3 werkdagen een antwoord van ons. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform bekijk je hier. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meten & monteren
Hoe meet ik een schaduwdoek in?

Wij geven je graag advies hoe je het beste jouw schaduwdoek kan inmeten! Bekijk het onderwerp inmeten in onze kennisbank.

Hoe meet ik een harmonicadoek in?

Wij geven je graag advies hoe je het beste jouw schaduwdoek kan inmeten! Bekijk het onderwerp inmeten in onze kennisbank.

Hoe meet ik een wind- of privacydoek in?

Wij geven je graag advies hoe je het beste jouw schaduwdoek kan inmeten! Bekijk het onderwerp inmeten in onze kennisbank.

Verzorgt Zonz ook het opmeten en de installatie?

Wij installeren landelijk alleen bij kinderdagverblijven, scholen, (zorg-) instellingen, horeca en soortgelijke bedrijven. Bij particulieren verzorgen wij de inmeet- en montageservice helaas niet.

Maatwerk
Maken jullie ook schaduwdoeken op maat?

Jazeker, wij zijn dé maatwerk specialist en kunnen je schaduwdoek, zonnezeil, lamellen-harmonicadoek of wind-/privacydoek op maat maken. In maar liefst 5 doeksoorten, meerdere kleuren en diverse randafwerkingen maken wij jouw kwaliteits product op maat! We werken daarbij samen met de gerenommeerde Europese merken Sunnysail en Soliday. We gebruiken enkel doekmateriaal van Europese A-merk kwaliteit. De levertijd bedraagt 2-3 weken. Maatwerk is ongeveer 2,5 x zo duur, omdat het speciaal voor jou in de fabriek in het buitenland op maat wordt gemaakt. Een maatwerk product kan niet geruild worden.

Verzorgt Zonz ook het opmeten en de installatie?

Wij installeren landelijk alleen bij kinderdagverblijven, scholen, (zorg-) instellingen, horeca en soortgelijke bedrijven. Vul hiervoor dit aanvraagformulier in. Bij particulieren verzorgen wij de inmeet- en montageservice helaas niet.

Onderhoud
Hoe maak ik het schaduwdoek schoon?

Waterdoorlatende schaduwdoeken: met water en borstel. Kan ook met een schoonmaakmiddel. Waterdichte schaduwdoeken/ zonnezeilen: met water en zachte doek/spons. Laat het water even inwerken. Gebruik GEEN sterke chemicaliën! Aangezien het waterdichte schaduw/zonnezeil-doek voorzien is van een vuil- en schimmelwerende coating mag er niet op geborsteld worden! Zie onze pagina met schoonmaaktips.

Kan ik het schaduwdoek of zonnezeil altijd buiten laten hangen?

Wij adviseren om je schaduwdoek/zonnezeil en harmonicadoek alleen in het zomerseizoen (april t/m sept) op te hangen. Dit geldt voor een waterdoorlatend én voor een waterdicht doek! Bij te verwachten storm (windkracht 5+) dien je het schaduwdoek te allen tijde eraf te halen. Ook tijdens vakantie adviseren wij je doek eraf te halen. Het heeft de functie van schaduw en wordt alleen maar vuil en de levensduur wordt aanzienlijk verkort anders. Op een dakterras adviseren wij alleen een waterdoorlatend schaduwdoek. Haal deze er af, zodra je niet meer op je dakterras verblijft. Dat kan heel gemakkelijk met onze katrolset. Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig er afhalen van het product. Zonz sunsails kan hier nimmer voor aansprakelijk worden gesteld!

 

Mijn harmonicadoek schuift niet meer soepel, wat kan ik hieraan doen?

Het kan voorkomen dat het (maatwerk) harmonicadoek met de karabijnhaakjes aan de staaldraad niet soepel open en dicht gaat; het blijft steken. Probeer deze oplossingen: -Heb je gecontroleerd of de staaldraden exact recht boven de doekogen hangen (montagefout)? Zo niet, dan hangen de karabijnhaakjes (bij een maatwerk harmonicadoek) scheef en staat er teveel spanning op. -Is de staaldraad voldoende opgespannen, zodat deze minimaal doorhangt? Draai de draadspanner (bij maatwerk) of stelboutjes (bij standaard doek) aan. -Smeer de staaldraad in met vaseline! Je zult zien dat dit helpt

Afmetingen
Met welke afmetingen moet ik rekening houden?

De ruimte waar het schaduwdoek komt te hangen, moet min. 40cm per zijde groter zijn dan de lengte van een doekzijde. Voor het ophangen van bijvoorbeeld een 3,6×3,6m doek, heb je een ruimte nodig van 4x4m (3,6m + 40cm). Zorg ervoor dat één van de zijden naar de zonkant (het Zuiden) gericht is; zo creëer je de meeste optimale schaduw. Bij de vierkant heb je dus min. 40cm of 10% van lengte vd zijde aan spanmarge nodig. Bij een driehoek heb je 50cm aan spanmarge nodig. Bij een vrij ‘platte’ rechthoek (grote breedte/lengte verhouding) heb je 50cm van de langste zijde nodig en 30cm van de korste zijde.

Hoe groot is de insnede bij een schaduwdoek met gecurvde zijden?

Schaduwdoeken hebben gecurvde (naar binnen ingesneden) zijden. De reden is dat als je het schaduwdoek op de hoeken vast zet en op spanning brengt, het doek dan mooi strak hangt. Met rechte zijden én alleen opspannen op de hoeken, zou je het doek nooit mooi strak krijgen. Door deze gecurvde zijden, heb je wat doekverlies en dus iets minder schaduw. De insnede is 6% van de doeklengte. Gemiddeld komt het doek dus 20-25cm naar binnen, in het midden van een zijde. Door het bevestigingsmateriaal (draadspanner of katrolset) komt het doek al verder van de gevel of palen af. Met de genoemde insnede erbij, heb je best een ‘gat’ tussen je gevel en het schaduwdoek. Realiseer je dit goed bij het bepalen van de juiste positie van je schaduwdoek! Op het smalste punt is het doek dus +/- 40-50cm kleiner dan aan de hoeken. Hoe groter het doek, des te groter het doekverlies.

Hoe meet ik mijn schaduwdoek op?

Voor het opmeten van jouw schaduwdoek kan je in de kennisbank onder inmeten alle info vinden voor het inmeten en opmeten van een schaduwdoek.

Producten
Wat zijn de eigenschappen van de ZONZ producten?

Onze doeken hebben een zware kwaliteit doekmateriaal met versterkingsband die geheel door de zoom van 4cm en de rvs bevestigingsringen loopt. De doeken zijn zeer weerbestendig en bestand tegen UV-straling. Mocht er een gat in het doek komen (door bijv. vandalisme of een vuurvonk), dan scheurt het niet verder! Gemakkelijk schoon te maken. Waterdoorlatende schaduwdoeken: HDPE (high density polyethylene 320gr/m2 of maatwerk 230gr/m2) geweven kunststof. Vanaf 2021 verkopen we de nieuwe zware variant 320gr/m2. Bij de meeste concurrenten kom je lichter doek van 180gr of 285gr tegen! Waterdichte schaduwdoeken/ zonnezeilen: Polyester (200gr/m2) voorzien van enkelzijdige vuil- en schimmelwerende coating. Of Acryl (295gr/m2) welke het meest duurzame doek is, waarvan de vezels door en door geverfd en voorzien zijn van vuil- en schimmelwerende coating.

Wat is het verschil tussen een schaduwdoek en een zonnezeil

De term schaduwdoek en zonnezeil worden door elkaar gebruikt; het is vaak hetzelfde. Sommige verkopers noemen een schaduwdoek bijv. waterdoorlatend en een zonnezeil waterdicht. Ook de benaming zonnedoek kom je tegen; is allemaal hetzelfde soort product. Het verschil zit hem voornamelijk in de dikte/ zwaarte van het doek; je komt doeken tegen van 160gr – 400gr/m2. Hoe hoger het getal, des te waarder/ dikker het doek is, des te steviger. Kijk dus goed wat eronder verstaan wordt.

Wat is het verschil tussen de merken Sunfighters, Nesling en Sunnysail?

Sunfighters en Nesling zijn merken schaduwdoeken welke geproduceerd worden in China. Het zijn standaard maten die in enkele vormen en kleuren verkrijgbaar zijn. Het doekmateriaal is nagenoeg hetzelfde; het verschil zit hem in de kleuren, prijs, afmetingen en dikte. Ze voldoen alle drie aan het doel waarvoor ze gemaakt zijn; langdurig buiten hangen -onder invloed van UV-straling- voor het geven van goede schaduw.

Sunfighters is ons huismerk, is goedkoper en heeft iets andere kleuren dan Nesling. De Sunfighters doeken zijn zowel in waterdoorlatende HDPE als waterdichte polyester doeksoort verkrijgbaar. Het merk Sunfighters is de zwaardere variant 320gr/m2 HDPE schaduwdoek.

Het merk Nesling is wat bekender doordat zij ook aan de retail leveren bij o.a. Intratuin. Ook doet Nesling meer aan marketing. Hierdoor liggen de prijzen ervan wat hoger in de markt. De kleuren, enkele afmetingen en de doekte van het doek verschillen van die van Sunfighters. De Nesling doeken zijn zowel in waterdoorlatende HDPE als waterdichte polyester doeksoort verkrijgbaar. De waterdoorlatende schaduwdoeken van Nesling zijn van iets lichter materiaal; namelijk 285gr/m2 HDPE.

Sunnysail is alleen verkrijgbaar in maatwerk, wat in Europa geproduceerd wordt. De doeken worden per stuk met meer aandacht dan de standaard doeken gemaakt. Hierdoor krijgen ze een fijnere afwerking en zitten alle stiksels op de juiste plek. Het HDPE doek weegt 230gr/m2 en is iets minder grof van structuur. In waterdicht doekmateriaal is Sunnysail verkrijgbaar in acryl en polyester.

Wat is het verschil tussen de ogen in doeken met rechte zijden of gecurvde zijden?

Schaduwdoeken met gecurvde zijden De hoeken van deze doeken (standaard of maatwerk) zijn altijd voorzien van rvs triangle ringen op de hoeken. Door de dubbelgestikte zoom van 4cm zit dik verstevigingsband welke door de triangle ringen gaat. Dit is een zeer sterke verbinding geschikt voor het opspannen met draadspanner of katrolset.

Contact Met ZONZ Sunsails Veelgestelde Vragen Hoek Schaduwdoek Maatwerk
Contact Met ZONZ Sunsails Veelgestelde Vragen Schaduwdoek Waterdicht Doekhoek Contact
Contact Met ZONZ Sunsails Veelgestelde Vragen Sunfighters Schaduwdoek-Waterdicht Verstevigingsband Contact

Doeken met rechte zijden Deze doeken zijn altijd maatwerk en noemen we ook wel: wind-, privacydoek of schaduwdoek met rechte zijden. Deze doeken hebben een dunner verstevigingsbandje door de 4cm zoom. We kunnen verchroomde ronde zeilogen in de zoom maken: om de 30cm (K1), alleen op de hoeken (K2) of naar wens om bijv. 50cm. Of extra alleen in het midden van een zijde. Dit is een wat minder sterke verbinding, geschikt voor het bevestigen met spanhaak/ spannquick, koord of karabijnhaak. Deze ogen zijn niet geschikt om op te spannen met draadspanner of katrolset!

Waarom hebben de producten een stiknaad?

Vanwege de maximale breedte van de weefmachines hebben producten groter dan 3m een stiknaad. De aanwezigheid van een stiknaad kan geen reden tot klacht zijn.

Hoe groot is het schaduwdoek met de gecurvde zijden?

Schaduwdoeken hebben gecurvde (naar binnen ingesneden) zijden. De reden is dat als je het schaduwdoek op de hoeken vast zet en op spanning brengt, het doek dan mooi strak hangt. Met rechte zijden én alleen opspannen op de hoeken, zou je het doek nooit mooi strak krijgen. Door deze gecurvde zijden, heb je wat doekverlies en dus iets minder schaduw. De insnede is 6% van de doeklengte. Gemiddeld komt het doek dus 20-25cm naar binnen, in het midden van een zijde. Door het bevestigingsmateriaal (draadspanner of katrolset) komt het doek al verder van de gevel of palen af. Met de genoemde insnede erbij, heb je best een ‘gat’ tussen je gevel en het schaduwdoek. Realiseer je dit goed bij het bepalen van de juiste positie van je schaduwdoek! Op het smalste punt is het doek dus +/- 40-50cm kleiner dan aan de hoeken. Hoe groter het doek, des te groter het doekverlies.

Kan ik de producten ergens bekijken? Heeft ZONZ een showroom?

Wij hebben geen showroom. Een deel van onze producten kan je vanaf april ’22 bekijken bij De Tuinen van Appeltern, Walstraat 2A, 6629 AD Appeltern.

We proberen op onze website zoveel mogelijk informatie te geven. Je kunt gratis doeksamples aanvragen bij ons, zodat je weet in welke doeksoorten wij onze producten verkopen.

Contactgegevens

Per e-mail: [email protected]

Telefonisch: 055-2021972 (ma t/m vr 10.00-16.00).

We hebben géén showroom. Ons kantoor- en postadres is:

Zonnehoeve 4

7325 AB Apeldoorn

We ontmoeten je ook graag op onze social media:
Instagram | Facebook | Pinterest 


Bijlage toevoegen?

Heb je vragen over bijvoorbeeld een product, en wil je graag een bijlage mee sturen? Klik dan hier!

055-2021972
Ma t/m vrij van 10:00 tot 16:00
Contactformulier
Ma t/m vrij van 10:00 tot 16:00

Contactformulier

Contactgegevens

055 2021972
ZONZ sunsails Zonnehoeve 4
7325 AB Apeldoorn
Nederland
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €25,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!